De goederen worden uitsluitend geleverd in België op het adres dat door de klant opgegeven werd bij het plaatsen van de bestelling. Voor het leveren op een ander adres, dient dit in de gepaste velden te worden ingevuld.
De levering wordt uitgevoerd door een koerierdienst. Hiervoor gelden de volgende voorwaarden :
• Verzendkosten € 5,50 (btw inbegrepen)
• Gratis levering voor bestellingen vanaf € 30,00 (exclusief verzendkosten)
• Gemiddelde levertijd : binnen 7 werkdagen voor artikelen in voorraad
Als de ontvanger ontbreekt op het moment van levering, zal de chauffeur proberen het pakket bij een buurman achter te laten. Als de bezorging niet mogelijk is, wordt een tweede bezorging gepland voor de volgende dag. Als deze optie mislukt, blijft er een afleveringsbericht achter in de mailbox van de ontvanger.
Bij aflevering dient u het pakket en de inhoud ervan te controleren. Indien het pakket en/of de inhoud ervan niet in goede staat is, dient de klant de levering te weigeren. Noteer op het ontvangstbewijs “geweigerd wegens slechte staat”, dateer en teken af. Neem eveneens telefonisch contact op met de Consumentendienst op het nummer
• 070 233 159
Dit nummer is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9u tot 19u. Gesloten op feestdagen.
Indien U pas na ontvangst vaststelt dat de goederen defect zijn, dient u de Consumentendienst binnen de 3 dagen na ontvangst op de hoogte te stellen (zelfde telefoonnummer als hierboven).
Binnen de 7 werkdagen nadat de eerste levering door de klant geweigerd werd, wordt een vervangend pakket opgestuurd.